sobota 11. októbra 2014

Fashion koláčiky



Tak som dostala opäť chuť dať si na raňajky koláčik. Samozrejme taký môj - fitness. Keďže je však víkendové ráno a ja mám času dosť, rozhodla som sa urobiť si koláčik čo poteší nielen chuťové bunky, ale aj oko. Recept ostáva základný:


Potrebujeme:

1 vajce
2 PL raňajkovej instantnej kaše alebo jemných ovsených vločiek
1 PL mandľového masla
2 PL mlieka
polovicu banánu
1/2 ČL prášku do pečiva
štipku škorice

Na ozdobenie:
druhú polovicu banánu
obľúbený light džem
hrudkový tvaroh


Postup:

Ingrediencie na cesto som zmixovala ponorným mixérom a rozdelila do dvoch malých šálok. Dala som do mikrovlnky na  3-4 minúty. Hotové koláčiky som vyklopila a nechala chvíľu vychladnúť a postáť. Potom som ich prekrojila na polovicu, potrela malinovým džemom a tvarohom ( mala som ochutený citrónový Rajo tvaroh). Na záver som koláčiky  ozdobila kolieskami zvyšného banánu. Tieto chute sa naozaj skvele dopĺňali. Získala som tak 4 krásne koláčiky, ktoré som si vychutnala s rannou kávou a mojím obľúbeným časopis
Krásne ránko za nami, energie z koláčikov dosť, môže sa ísť makať ;-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára