nedeľa 26. októbra 2014

Protein cookies




Keďže som si nedávno kúpila srvátkový proteín s príchuťou cookies, rozhodla som sa to využiť a napiecť z neho fitness cookies - alebo ak chcete - sušienky. Ale rovnako dobre poslúži aj iná príchuť, napríklad vanilka alebo čokoláda. Na proteínoch je skvelé, že sú sladké a pritom nemajú žiadny cukor - teda záleží od toho aký si kúpite. Preto ich rada využívam aj pri pečení, pričom už nemusím pridávať cukor, respektíve len trochu sladidla, ak mám chuť. Už som robila arašidové aj mandľové sušienky, do ktorých som pridávala aj ovsené vločky. V týchto je namiesto nich proteín a keď sa pozriete na suroviny, vidíte, že je to úplne nízkosacharidový recept z plnohodnotných surovín. Keďže som si chcela recept otestovať, dávka je menšia - vyšlo mi 6 sušienok. Takže množstvo surovín si podľa želenia znásobte. Boli super a nabudúce si svoje homemade sušienky balím aj do roboty, nech je čo zobnúť ku káve - samozrejme zdravo.


Potrebujeme:

1 vajce
2 PL mandľového masla (alebo arašidového)
2 PL proteínového prášku s príchuťou biscuit ( alebo čoko, vanilka..)
1 ČL prášku do pečiva
1 ČL xylitolu ( hnedého cukru, iného sladidla..)
kúsok 70% čokolády
lieskovce
sušené hrozienka


Postup:

Proteín, prášok do pečiva, vajce a mandľové maslo zmixujeme ponorným mixérom. Zmes ochutnáme a prípadne dosladíme trochou xylitolu alebo iným sladidlom. Na panvici nasucho opražíme lieskovce a pridáme do cesta spolu s nasekanou čokoládou a hrozienkami. Plech vyložíme papierom na pečenie a formujeme malé sušienky. Pečieme teplovzdušne pri teplote 170°C asi 15 minút.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára