utorok 11. novembra 2014

Raňajkové palacinky




Víkendové ráno si žiada špecialitku. Milujem rannú pohodičku, keď mám dostatok času  na prípravu a vychutnanie raňajok. Dnes som sa rozhodla vyskúšať nový recept na palacinky. Namiesto ovsených vločiek som použila instantnú raňajkovú ovsenú kašu, pretože má jemnú konzistenciu ako múka. Výsledkom boli voňavé jemné palacinky, ktoré chutili výborne.

Potrebujeme:

1/2 šálky instantnej raňajkovej kaše ( napr. ja mám medovo -mandľovú z DM)
1/2 šálky mlieka
1 vajíčko
1 odmerka proteínu ( ideálne vanilka alebo biscuit príchuť)
štipka soli
kokosový olej na vyprážanie

Postup:

Ako inak - všetky ingrediencie jednoducho zmixujeme dokopy na jemné cestíčko. Prípadne si ho viac zahustite alebo rozrieďte ak treba. Palacinky pomaly pražíme na troške kokosového oleja a kvalitnej panvici. Hotové palacinky naplníme čím chceme a pochutnáme si. Priznávam sa, v mojom prípade boli s nutelou , ale hlavne že boli fitness haha. No a čo. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára